Wednesday, 8 May 2013

Jangan salah faham



Alangkah manis nya apabila datangnya satu ketika yang singkat itu apabila kau aku tersenyum dan merasa tenang walau ia cuma dalam jangka masa singkat , sementara . menghargainya dengan semua kesederhanaan , yang nasib baik ada , yang sekurang kurang nya ada . sesingkat mana mau pun sekecil mana pun . perasaan sawan sensasi yang dialami walau ia dialami hanya sebesar kuman dan sesuku saat detiknya , itulah kebahagiaan harini . seorang manusia yang sedang menghayati happiness .

Aku kau masih ingat ketika ulang tahun yang pertama . hari dahulu , dahulu . . . dulu .

yang paling tidak sempurna , tetapi yang paaaling manis dan diingati . di dalam bilik berbekalkan bantal dikaki , air berkarbonat dalam gelas kertas , hanya dalam berpijama , asyik karang biat biat kebahagian untuk tatapan sang kucinta . selamat ulang tahun yang ke blablablaaa . ahaha . mata musykil sedang memerhati dan mereka berdua , bahagia tak ingat dunia . masa tuu jarak terpisah jauh memisahkan mereka . tanpa dia dan ada disisi , walaupun untuk sehari . rindu merapat  .

*sebenar benarnya aku tak minat sangat cerita cerita asmara . yang aku mengarut tulis pakai hentam keromo je . aku sabar je ni .

2 comments: