Thursday, 25 April 2013

Tuju pada punca yang salah


Assalamualaikum wbt.
Terduga lagi , hampir setiap hari . paling berat dan sangat berat , nak mintak perubahan malah cacian yang di balas . tapi takpe , masih lagi boleh bersabar . tapi , tak boleh dibiar , makin dibiar makin parah . memang semakin parah , puncanya macam dah jumpa tapi tak boleh nak tuju pada punca yang salah je . gali lagi , cari lagi , korek lagi . sebab ape ? akibat kekangan berubah dalam sekelip mata , mendadak siakk . yang baru kenal pun dah mula perasan lagikan yang dah lama kenal . moga moga dibuka kan hati , sedar salah silap masing masing . tanya samada salah aku kah yang mengatur langkah atau salah dia dalam merancang ? 

No comments:

Post a Comment